Apmeklētāju konversija, jeb reklāmguvumu līmenis ir to lietotāju procentuālais daudzums, kuri nopērk Jūsu preci vai pakalpojumu. Tā vietā, lai lietotājs veikalā preci tikai izpētītu un apdomātu šo preci pirkt, lietotājs preci apskatīs, izdarīs maksājumu, pasūtīs un patiešām nopirks. Konversijas likmes arhetipisks piemērs ir šo vietņu apmeklētāju procentuālais daudzums, kuri šajā vietnē iegādājas reklamēto preci, šajā gadījumā – Jūsu pakalpojumu, kurā uzņēmums specializējas.
Ja tiešsaistes veikalā noteiktā periodā tiek sasniegti 10000 apmeklētāju un 500 reklāmguvumu (pircējs, kas nopērk reklamēto preci vai pakalpojumu), tas nozīmē, ka jūsu veikala reklāmguvumu līmenis ir 5%.
Sadaliet reklāmguvumu ar apmeklētājiem un rezultātā ir iegūts reklāmguvumu līmenis.
Rīkos, kurus piedāvājam mājaslapu pasūtītājiem, reklāmguvumu līmenis jebkurā datu segmentācijā tiek nodrošināts.
Klientam galvenais mērķis apmeklējot uzņēmuma mājaslapu ir atrast sev vajadzīgo pakalpojumu. Veidojot mājaslapu, lai izveidotu precīzu un izplānotu lietotāju pieredzi, viens no svarīgākajiem faktoriem ir skatīties uz mājaslapu no Jūsu klientu skatu punkta. Klientam ienākot mūsu izstrādātās mājaslapās uzreiz būs skaidrs uz kādām pogām spiest, lai nonāktu meklētajā lapā, kura ir iemesls, kādēļ apmeklētājs lapā atrodas.